carropacollege.blogg.se

Tjenna. Jag startade denna bloggen som en dagbok när jag flyttade till LA o började college 2012. Två år senare är jag klar på college och har flyttat hem till Sverige igen. Livet är en resa, och detta är där nu min loggbok. Så välkomna att ta del av min resa, mina tankar och upplevelser här i livet.

Shoppingssöndag

Publicerad 2013-03-25 04:29:59 i Allmänt,

Heejsan!
 
Idag har vi varit på Camarillo premium outlet! Blev upphämtad här vid lägenheten vid 10 o sen åkte vi! Gpsen i hyrbilen är jätteknasig så vi körde lite fel.... men sen fick vi rätt på det och kom tillslut fram! Vi började med att äta och sen så shoppade viiiii!!!!
 
Jag köpte bla En hilfiger tröja i rosa (folk säger att jag alltid har svart o vitt på mig, vilket jag har, men det är fint) och en Ralph lauren kavaj, SKITSNYYGGG och ett par nya klackaskor från aldo och en LA keps på lids! De andra fyndade också lite!
 
Har haft en fin dag idag!
 
Nu när jag kom hem har jag gjort klart bus 21 till imr och median är också klar!
 
Jag och Johanna letar hotelli san fransisco för vi ska dit på spring break!! Kuligt!
 
Nu ska jag fortsätta, och sen om någon timme ska jag sova. Kaaaanske hinner inom gymmet en runda, we'll see!
 
Ha de bra!
 
Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela