carropacollege.blogg.se

Tjenna. Jag startade denna bloggen som en dagbok när jag flyttade till LA o började college 2012. Två år senare är jag klar på college och har flyttat hem till Sverige igen. Livet är en resa, och detta är där nu min loggbok. Så välkomna att ta del av min resa, mina tankar och upplevelser här i livet.

Kul i Cabbe!

Publicerad 2012-10-21 08:59:01 i Allmänt,

Go kväll!
 
Har tagit det lugnt hela dagen, mest gjort ingenting, har varit så trött. Skypat med mamma o pappa, farmor o farfar och robin o sebbe! Handlat mat och pluggat och tränat lite. Det har varit min dag!
 
Sen gjorde vi oss i ordning och gick till the grove där vi skulle äta middag med Paus mammi. Vi blev 9 st. Maten var kalasgod, jag åt alldeles för mycket.. fy bubblan. Det var längesedan jag är SÅ mycket... Sen åkte jag, issa, johanna och robin runt i LA i mustang cabben som Joie och Robin har hyrt! Lyxlyx! Jag älskar att åka cabbe!!!!!
 
Här kommer lite bilder från kvällen!
Mmmmmaaaat! åt upp ALLT, förutom det gröna..
Mamma Pau och Pau!
Isa och Rosa!
Miriam och Robin!
Joie! ( Anna ville inte va med på foto)
Mustaaaang cabbe!
Rodeo drive!
Typ jätteglad!!!
 
Efter ett tag blev det lite kyligt om kinderna. Men att kunna sträcka upp armarna i luften och sjunga med när Live while we're young spelas på radion och köra längs de fina gatorna i LA... det är freakin underbart!
 
Tackar underbara människor för en undebar kväll!
Sånna här kvällar är guld värda! Best roomies in the wooorld!
 
Nu är klockan midnatt och jag är trött. Ska sova bort min matkoma. Och imorron väntar plugg, träning och skype med mallaaan!!
 
Puss o kram!
Om 2 månader kommer jag hem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela